Imate previše obaveza?

Živite u inostranstvu?

Previše ste zauzeti?

Često putujete?


Mi smo tu da preuzmemo brigu o vašoj nekretnini.
Uštedite vreme i novac i prepustite
kompletnu brigu nama.

U Expo Real Estate-u pružamo kompletnu uslugu upravljanja nekretninama u zakupu, sa ciljem da maksimalno povećamo vašu profitabilnost i smanjimo rizik. Naša stručnost u ovom polju grantuje sigurnost i efikasnost za vlasnike nekretnina i zakupce.
Naša usluga obuhvata
-
Vođenje plaćanja rente
U okviru naše usluge upravljanja nekretninama, svakog meseca vršimo prikupljanje zakupnine od zakupca (stanara) u vaše ime. Prikupljena sredstva, u skladu s prethodnim dogovorom, prosleđujemo direktno vama ili ih čuvamo do momenta koji vama najviše odgovara.
Poseban akcenat stavljamo na pravovremeno i redovno izmirenje obaveza Naš tim redovno komunicira sa zakupcima, podseća ih na obaveze i obezbeđuje urednu naplatu svakog meseca, čime štitimo vašu investiciju i obezbeđujemo kontinuitet prihoda. -
Redovnog plaćanja računa
Svakog meseca redovno proveravamo da li su svi režijski troškovi (struja, voda, infostan, internet i dr.) uredno izmireni od strane zakupaca.
Ukoliko uočimo kašnjenje u plaćanju bilo kog računa, blagovremeno podsećamo zakupce na obaveze i pratimo realizaciju uplate. Po prethodnom dogovoru sa vlasnikom, o svakoj nepravilnosti ili kašnjenju odmah vas obaveštavamo, kako biste u svakom trenutku imali potpunu informaciju o stanju obaveza u vezi sa vašom nekretninom. -
Obilazak same nekretnine
Vršimo redovan obilazak i kontrolu stanja vaše nepokretnosti kako bismo osigurali njeno očuvanje i uredno korišćenje.
Ukoliko je nekretnina izdata, u dogovoru sa zakupcima vršimo najavu i obilazak stana jednom u 2 do 3 meseca, kako bismo se uverili da se sa prostorom postupa savesno i u skladu sa ugovorom. Prisustvom na licu mesta proveravamo opšte stanje stana, održavanje, kao i eventualne potrebe za intervencijama ili popravkama.
U slučaju da se radi o stanu koji trenutno nije izdat, jednom mesečno fizički obilazimo nekretninu – provetravamo prostorije, preuzimamo račune i poštu, i uveravamo se da je sve u ispravnom stanju. Time sprečavamo potencijalne tehničke i sigurnosne probleme, a vama pružamo mir i sigurnost da je vaša imovina pod stalnim nadzorom. -
Nadzor i koordinacija sevisera u redovnom održavanju
obezbeđujemo stalni nadzor i koordinaciju servisera za potrebe redovnog i vanrednog održavanja vaše nepokretnosti.
U slučaju manjih kvarova ili tehničkih problema – kao što su curenje slavine, kvar bojlera, problemi sa internetom ili slično – brzo reagujemo i angažujemo pouzdane majstore, u dogovoru sa vama. Pratimo čitav tok intervencije, od prijema kvara, preko dolaska servisera, do uspešnog rešavanja problema.
Naš cilj je da zaštitimo vašu imovinu, minimizujemo rizike i omogućimo nesmetano funkcionisanje stana, uz potpunu transparentnost i uz vašu saglasnost za svaku intervenciju. -
Pronalaženje i upravljanje zakupcima
Upravljanje zakupcima predstavlja jedan od ključnih segmenata naše usluge, a svakoj nekretnini pristupamo individualno, pažljivo i strateški. Naš cilj je da pronađemo pouzdane i kvalitetne zakupce koji će vašu nepokretnost koristiti savesno i dugoročno, a vi ostvarivati stabilan prihod.
Proces selekcije zakupaca obuhvata detaljnu proveru profila potencijalnih stanara – uključujući informacije o njihovom mestu prebivališta, zanimanju, razlozima dolaska, planiranom trajanju zakupa i drugim relevantnim faktorima. Na osnovu ličnog kontakta i iskustva, vršimo i psihološku procenu, kako bismo dodatno smanjili rizike i povećali sigurnost vašeg ulaganja.
Ukoliko zakupac odluči da napusti nekretninu, brzo i efikasno pronalazimo novog stanara, tako da vaša nepokretnost nastavi da generiše prihod bez dužih praznih perioda. -
Čuvanje ključeva vaših nekretnina
U okviru naših usluga, obezbeđujemo sigurno čuvanje ključeva vaše nepokretnosti, kao i važnih dokumenata ili drugih poverljivih predmeta, u prostorijama naše agencije. Ova usluga vam omogućava da, čak i kada niste prisutni, imate potpunu sigurnost i kontrolu – vaši ključevi su dostupni samo ovlašćenim licima, a čuvaju se u skladu sa visokim standardima poverljivosti i bezbednosti.
Pored ključeva, možemo čuvati i dokumentaciju vezanu za nekretninu, rezervne kartice, ugovore i druge vredne stvari, koje želite da ostanu na sigurnom mestu dok ste odsutni. Naša agencija garantuje odgovorno postupanje, diskreciju i sigurnost, čineći ovu uslugu idealnim rešenjem za vlasnike koji žele potpunu bezbrižnost u upravljanju svojom imovinom. -
Prikupljanje pošte
Ukoliko nam poverite upravljanje vašom nekretninom tokom vašeg odsustva, obezbeđujemo potpunu operativnu brigu o stanu – redovno prikupljamo pristiglu poštu, provetravamo prostorije, vizuelno proveravamo stanje nekretnine i rešavamo sve administrativne i tehničke obaveze.
Svakog meseca, naš tim dolazi na lice mesta, preuzima i evidentira pošiljke, račune i obaveštenja, a po potrebi ih prosleđujemo vama elektronskim putem ili direktno izmirujemo obaveze uz vašu prethodnu saglasnost.
Ova usluga omogućava da vaša imovina bude pod stalnim nadzorom, uredno održavana i funkcionalna, dok ste vi potpuno bezbrižni – bilo da ste na putu, u inostranstvu ili jednostavno van grada. -
Druge usluge po želji klijenta
Razumemo da svaka nekretnina i svaki vlasnik imaju specifične potrebe, zbog čega uvek ostavljamo prostor za dogovor oko dodatnih usluga koje nisu prethodno definisane. Bilo da je reč o stanu, kući, poslovnom prostoru ili garaži – spremni smo da prilagodimo naše delovanje u skladu sa vašim zahtevima i očekivanjima.
Naš tim stoji vam na raspolaganju za sve vrste posebnih dogovora i dodatnih angažovanja, sa ciljem da vaša imovina bude maksimalno zaštićena, održavana i ispravno vođena – i dok ste prisutni, i kada niste.
Kao vaša ruka od poverenja, trudimo se da opravdamo poverenje koje ste nam ukazali time što tačno znate kome ostavljate svoj stan, kome dajete ključeve i od koga očekujete punu odgovornost. Vaš mir i sigurnost su naš prioritet.